IDŐUTAZÁS A MÚLTBA
Egy nagy utazás, amely egyetlen lépéssel kezdődött. Ismerje meg, hogyan jutott el a Bertolli vállalat a szerény kezdetektől a világhírnévig.
1865
A Bertolli története 1865-ben a toszkán Lucca városából indult. Itt kezdődött az olívaolaj története. Kezdetben a cég csak egy kis élelmiszerkereskedésként működött, amely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót.
1875
Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek. Megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel a híres olívaolajából – ezáltal a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője.
1890
A Bertolli márka a világ más szegleteibe is eljutott. Ausztráliától Dél-Amerikán keresztül egészen Afrikáig, a vásárlók immár a világ minden részén élvezhetik a toszkán ízeket.
1900
A Bertolli olívaolaj-termékek az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, amely a mai napig tetten érhető.
1945
Az olívaolajról szóló történetünk a II. világháborút követően tovább folytatódott. A Bertolli vállalat trendet diktált azzal, hogy komoly összeget fektetett a Bertolli márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban.
1950
Az 1950-es évek elején bevezettük az üveges palackozást az alábbi szlogennel: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, amely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Elsőként mi mutattunk be különböző fajtájú és ízű olívaolajat az amerikai piacon.
2000
A 2000-es évekbeli vállalati kommunikációval meg tudtuk őrizni a meghittség és a mindennapi élet ízeit. Ez főleg olasz hírességek közreműködésének volt köszönhető. Egyrészt Bert titkosügynöknek, aki mindig készen áll arra, hogy a Bertolli olívaolajjal megoldja a konyhában felmerülő problémákat, másrészt a nemrégiben bemutatott három különböző „személyiségnek”, a Gentile, Fragrante és Robusto olajoknak.
2015
A Bertolli egy olyan limitált kiadású olívaolaj piacra dobásával ünnepli 150 éves, hagyományokkal és ízekkel teli olívaolaj történetét, amelyet az eredeti reklámdizájn ihletett.
Napjainkban
Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen.